مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-04سياسي

برگزاری پویش های دانش آموزی از «زنگ انشاء» تا «معلم خوب من»


به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، پویش های دانش آموزی، در استان های مختلف، ویژه دانش آموزان  سراسر کشور، - برگزاری پویش های دانش آموزی از زنگ انشاء تا معلم خوب من به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، پویش های دانش آموزی، در استان های مختلف، ویژه دانش آموزان  سراسر کشور، در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هم زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم، از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و به پاس زحمات معلمان کشور، پویش هایی، با موضوعات زنگ انشاء ، معلم خوب من ، تمام قد برای معلم، برپا ، معلم محبوب من و معلم زندگی ، ویژه دانش آموزان سراسر کشور و به صورت مجازی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش؛ دانش آموزان علاقه مند در سراسر کشور می توانند، با توجه به موارد ذکر شده در زیر، در هر یک از پویش های مذکور، شرکت کنند.

شایان ذکر است؛ مهلت شرکت در این پویش ها، تا پایان عید سعید فطر می باشد و دانش آموزان برای شرکت در هر یک از این پویش ها می توانند به صفحات مجازی آینده سازان در کانال بله و شاد، به آدرس @ayandehsazaanمراجعه کرده و از جوایز نفیس این پویش ها برخوردار گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش های دانش آموزی از «زنگ انشاء» تا «معلم خوب من»

برگزاری پویش های دانش آموزی از «زنگ انشاء» تا «معلم خوب من»